Anders tilldelas RSF:s Förtjänsttecken i Guld

Vår mångårige medlem och Skattmästare Anders Larsson har välförtjänt tilldelats Riksförbundet Svensk Fotografi:s förtjänsttecken i Guld.

Anders blev medlem redan 1979 i fotoklubben och har sedan dess innehaft de flesta förtroendeuppdragen som ordförande, sekreterare och som nu skattmästare.

Enligt RSF:s stadgar:
” Förtjänsttecknet i guld kan tilldelas person, som inom Förbundsstyrelsen eller dess underorganisationer, såsom medlemsklubbarna, under minst 15 år, genom förtjänstfullt och framgångsrikt arbete samt särskilt värdefulla insatser gagnat Förbundets verksamhet och svensk fotografi.”

Vilket Anders med råge uppfyllt med bravur.

Ett STORT grattis från hela fotoklubben till dig Anders!

Sofi Andersson delar ut förtjänsttecknet i Guld till Anders.

Ett svar på ”Anders tilldelas RSF:s Förtjänsttecken i Guld”

1. Stort tack allesammans! Jag känner mig så stolt och hedrad! Fotoklubben och dess verksamhet ligger mig verkligen varmt om hjärtat, så det känns väldigt bra att ha fått den här fina utmärkelsen!

(Upptäckte faktiskt först idag att man kan kommentera inlägg. Därav mitt sena svar!)