Planket

Sundbybergs Fotoklubb har varit med på utställningen Planket! Vi är förstås väldigt glada och stolta över det! Så här rapporterar vår utställningsgeneral Kalle Prorok om utställningen:

”I år fick vi förmånen att som enda klubb ställa ut på Planket på Söder i Stockholm tillsammans med ett par hundra andra fotografer i augusti. Vi var 16 medlemmar som bidrog med fina bilder, och det var många besökare som kom och tittade på dem, så vi hoppas på lite medlemstillskott och förstås att vi bidragit med lite glädje och tankar. Det var också intressant och inspirerande att träffa andra fotografer och se deras verk. På mötet den 3 oktober berättar vi lite om våra erfarenheter av Planket och visar våra bilder, så varmt välkomna!”

Vi är alla skyldiga Kalle ett stort och varmt tack för ett gediget och mycket väl genomfört arbete med vår del av utställningen! Heder och tack, Kalle!

Stort och varmt tack även till alla som ställt ut bilder och hängt upp och plockat ner bilder och varit med och representerat klubben!

Bilderna som illustrerar det här inlägget är tagna av Kalle Prorok, Richard Kollig och Larsåke Thuresson.

/Anders